Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 11 noiembrie 2017

Pro/contra dupa testare nebulizator (aparat aerosoli) Trussa

Acum ceva vreme m-am inscris pe #Buzzstore la recomandarea Iuliei. Au multe campanii de testare de produse, ma inscriu la cele care mi se potrivesc/ma intereseaza produsele (pana acum am participat la Somat-detergenti masina de vase, Dove si acum la nebulizatorul Trussa). Pentru acesta din urma m-am inscris desi noi avem un aparat de aerosoli, dar e un model vechi, la care furtunasul prin care vine aerul cu presiune sare tot timpul si trebuie tinut cu mana, ceea ce pentru mine e extrem de enervant, practic trebuie sa stau sa-l tin cat Ilinca face aerosolii.
Despre nebulizatorul Trussa acum:
-l-am testat de mai multe ori, cand Ilinca a avut o raceala care nu se mai termina (muci si tuse, nu virus), care pana la urma i-a trecut cu aerosoli, curatat nasul si vitamina C
Plusuri:
- e foarte usor de folosit si refolosit (pentru ca are un buzunaras cu accesorii - pur si simplu le pun in buzunar si-l bag intr-un dulap - n am nevoie de cutie pentru accesorii
- are mastile dintr-un cauciuc de buna calitate, usor de folosit, de suportat, nu incomodeaza cu nimic
- are recipientul pentru lichid foarte bine facut, nu se varsa daca copilul se foieste
- aburii - face mai multi aburi, tratamentul se termina mai repede
Minusuri:
-zgomotul, este la fel de zgomotos ca cel vechi:), dar pentru un copil mare nu e deranjant (pentru parinte daca se uita la televizor si da tare sonorul incat sa acopere zgomotul).
Daca l-as cumpara?
Cu o reducere de minim 20%, l-as lua, altfel mie mi se pare destul de mare pretul ca si pret. Raportat la calitate, da face banii, desi un pic mai silentios ar fi fost ideal. Pe de alta parte, pe cel vechi am dat un pic mai mult de jumatate din bani si a trebuit sa-l tin fixat cu mana de la prima utilizare.
In concluzie, daca gasiti o reducere la el, luati-l in calcul :)






5 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...