Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 4 septembrie 2017

Bogatie


Fac curat in lucruri, de fapt scap de ele. Am gasit un carnetel din 2002, in care e scris:
"Vreau sa intru intr_un magazin Select (erau in Germania in benzinarii) si sa_mi cumpar cafea, sandvis, ciocolata, ursuleti din geam (chiar daca nu_mi folosesc la nimic)"
Acum pot oricand sa fac asta, yeiii sunt bogata:)

8 comentarii:

  1. Intr-adevar ne putem bucura de atatea lucruri la care visam cu ani in urma :)
    Ai spart icoana in toiul curateniei? parca este si mai impresionanta acum, recompusa.

    Claudia H.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iconita asta e facuta de un copil cersetor, statea undeva pe niste scari la Rapa Galbena le picta pe brate si vindea...este pretioasa, are ceva tare delicat:). E sparta de mukyaa vreme, acum am gasit o si vreau s o lipesc.

      Ștergere
  2. buna,daca ai lucruri de donat,anunta ne....poate folosesc unora dintre noi. lumi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o idee foarte buna, multumesc

      Ștergere
    2. nu ai pentru ce. eu ori mulțumesc pentru ca te citesc în clipele mele de răgaz și pentru ca uneori prin comentariile pe care le primești aflu raspunsuri la întrebări nerostite.va pup.lumi

      Ștergere
  3. sunt mereu uimita de puterea intentiei pusa in scris

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) culmea e ca inca imi place sa cumpar cafea de la omv:) cand alimentez

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...