Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 16 iunie 2017

As vrea

Sa am timp sa ma plictisesc, sa am concediu o luna intreaga in care sa nu-mi fac program
Sa pot manca paine cu unt si dulceata de cirese amare si sa beau un pahar de lapte in fiecare dimineata fara frica ca ma ingras
Sa ma plimb pe dealuri ore intregi, fara o destinatie anume, sa culeg pelin si codita soricelului si sanzaiene (langa poarta este o tufa gata sa infloreasca)
Sa pot dansa in piata publica cum am vazut miercuri noapte oameni dansand tango fara sa-mi fie frica de penibil
Sa-mi inchid telefonul si sa nu-l deschid ZILE intregi
Sa stau pe o plaja pustie asa cum am stat in alta viata la Eforie
Sa ma rog din nou
Sa aiba copilul meu bunici la tara la care sa stea in vacante si nu prin cluburi/gradinite/scoli de vara
Sa ma imbrac frumos cu rochii tot timpul
Sa fac dulceturi multe din toate fructele din piete si sa le asez cuminti pe rafturi in camara
Sa ma mai trezesc o singura data in camera mea de la bunici si sa deschid dimineata usa si sa vad dealul impadurit si bunicii sa-i aud in curte la treaba
Sa iau in brate un iedut de cateva zile si sa-mi ingrop nasul in blanita lui moale si mirositoare a lapte
Sa am rabdare
Sa iubesc si cand n am ce iubi
Sa ma tratez frumos
Si iarasi sa am rabdare

10 comentarii:

  1. Si eu imi doresc sa am cu cine lasa fata ca sa pot intra in campul muncii. Imi doresc sanatate pentru noi toti, intelegere, rabdare. Imi doresc sa calatorim, sa ne cumparam tot ceea ce ne e necesar, sa fim mai putin stresati si mai recunoscatori.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce postare frumoasa!
    Si eu îmi doresc multe din lista asta.
    Sa aveti o vara frumoasa cu soare, zâmbete si voie buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac dorintele tale,as vrea si eu multe din cele spuse de tine...din pacate nu putem avea tot deodata ,ar fi prea frumos,prea nepamantesc, dar mi-am dat seama ca dupa o vreme ajung sa obtin, sa simt, sa am ceea ce candva a fost doar un vis pentru mine....rabdarea e cheia ...Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa sa-ti fie ! Si multe altele, cu bine si frumos. Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
  5. multe din dorinţele tale seamănă cu ale mele... dar unele sunt imposibil de realizat (bunicii s-au dus demult...)...
    iar altele, cu răbdare, s-ar putea realiza, mai ales cu ajutor de la Bunul Dumnezeu !
    pupic şi weekend plăcut !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...