Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 24 mai 2017

Barcelona 1

Ne-am intors dupa o saptamana la Barcelona, care mi-a placut foarte tare. Am bifat aproape toate obiectivele, am parcurs cu pasul intre 12 si 17 km zilnic. Pe Ilinca am "amagit-o" sa mearga atat fara sa se planga, cautand inghetata aia buna, solutii de baloane care se gasesc doar la capatul zilei si doar la anumite magazine bine pitite:))
Cel mai mult mi-a placut: vibratia orasului, asa cum la Roma mi-a placut lumina, la Istanbul aerul boem, aici pur si simplu e minunat pulsul orasului, dincolo de catedrale, muzee, parcuri, fantani, castele, barbati frumosi (si asa fain imbracati:))- cu blugi din aia putin uzati cum facea Lee pe vremuri, femei frumoase am vazut doar una pe care am si pozat-o) , scutere, pietonala, sangria, creveti, Gaudi, gogosele mortale (de bune si scumpe), fructe, spectacole de flamenco stradale, fier forjat,  paine, stradute minunate, portocali plini de portocale, cafele, sucuri, mare, terase pline de flori deasupra orasului:)

Cel mai mult mi-au placut ultimele doua zile, cand n-am mai avut de vizitat nimic, pur si simplu ne-am bucurat de oras:). 
Mai urmeaza o Barcelona cu mancare:)), dar asta in episodul urmator, deja sunt prea multe poze de-a valma:)), dar cred ca asa e si orasul acesta, toate unele peste altele, nu stii de ce sa te bucuri mai intai, unde sa privesti mai intai:); multe sunt cu detalii frumoase si mici care te fac sa zambesti:).




























in toate parcurile erau grupe de gradinita care dormeau pe iarba:) - o fi un trend la ei:)- copilul meu n-a iesit niciodata din gradinita, nici macar la Fabrica de paine sau la pompieri:)) cum mergeam noi :)

paznici


perfectiune:)

magi


oriunde sunt, librariile ma fac fericita:), librariile, marea si cafeaua:)



acum cativa ani am facut o poza cu un beetle rosu si am scris dedesubt "viitoarea mea masina" si desi n-aveam niciun plan sa-mi schimb masina, in mai putin de o luna mi-am luat mini-ul rosu:)...poate intr-o luna castig la loto si imi iau un Harley?:))).
PS Am citit jumatate de carte faina in vacanta, Irina  a recomandat-o, varianta Kindle de pe Amazon e 10$. Am la fiecare pagina, la fiecare rand cate ceva de invatat, ce nu mi-a placut totusi e promovarea cu precadere a unor categorii de femei, inainte discriminate pe motive de etnie, sexualitate, culoare. Din punctul acesta de vedere mi se pare destul de dezechilibrata,sunt pentru egalitate, nu discriminare "pozitiva" 

17 comentarii:

  1. Ce de frumuseti, potrivite pentru calatori frumosi! Imbratisari! E avanpremiera vacantei de vara :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) cred ca asta a fost vacanta de vara:)), am avut si mare in doua dupa amieze...

      Ștergere
  2. Cred ca Roma e orasul unde nu se poate pierde nimeni 😊 Oare e la lumina?Ferestrele sor mii dau in gradina unor maici.M-am tot uitat dupa ele,dar n-am vazut una.Era in schimb o lumina si o liniste magica 😊Aveam impresia ca il vad pe Sfantul Petru.Cred ca m-am uitat prea mult la Quo vadis .E ceva cu Barcelona intr-adevar 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred ca lumina, pe strazi, in aer, e o altfel de lumina in Italia, e ca si cum ora de aur e toata ziua la ei:). Barcelona e muzica:), si mancare buna, si bucurie si dans da:) si sangria:)

      Ștergere
  3. Sangria si churros si paella si Gaudi si Barcelonetta unde ne-am plimbat cu bicicleta :))
    Si noua ne-a placut la Barcelona mult de tot.
    Bine ati revenit. Pozele tale au ceva magic, surprind ceva ce nu toti ochii vad. Abia astept postarile urmatoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) postarea urmatoare e cu si despre mancare:))

      Ștergere
  4. sa va fie de bine vacanta! Barcelona e o poezie de oras!
    Si ce ma bucur si impresionata sunt ca ati mers atata pe jos: 12-17km pt pitica? minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are conditie fizica buna:)) si apoi cand simteam ca nu mai poate o motivam "cautam o inghetata buna?" si mai dura cautarea doi km, apoi inca unul o manca, apoi, ne indreptam spre casa:)

      Ștergere
    2. ce tare e pitica ta!
      A mea daca la mersul pe jos incepe o vaicareala...haoleoo.... si peste 2 minute cand ne intalnim cu prietenii ei alearga de nu are nicio treaba. :D

      Ștergere
  5. Sa va fie de bine cu aceasta vacanta frumoasa. Si mie mi-a placut Barcelona, e un oras frumos.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos, abia astept sa vad postarea cu mancarea!
    Tare curajoasa esti, mie cu toate atentatele astea mi-e cam frica de orasele turistice (aveam niste planuri sa revizitez Parisul si inca ma lupt sa-mi fac curaj).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) eu n-am frici:)) de astea, ci unele mai de aproape:)), dese si multe:)). Si eu ma gandeam la Paris...astept black friday:)

      Ștergere
  7. Abia astept postarea cu mancarea!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...