Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 1 aprilie 2017

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele

Astazi : 02.04.2017
Afara: e primavara in toata regula, e soare, cald, minunat, ieri am putut chiar sa mancam pe terasa
Sunt recunoscatoare pentru: pentru ca nu ma doare nimic, pentru ca soarele imi mangaie fata, pentru ca in fiecare dimineata devreme cocoselul anunta o noua zi, pentru toate sunetele firesti dintr-un sat, pentru ca pun in pamant o seminta si apare o planta, pentru cartile pe care nu le pot lasa din mana
Ma gandesc: la multe planuri, bani putini:))
Sper: sa ma tin de treaba cu mine, pentru mine;)
Citesc: o carte foarte bine scrisa "And I don't want to live this life" . Nu mi s-a mai intamplat sa citesc jumatate de carte in engleza intr-o zi, de obicei la mine ce-i in engleza se taraie  pe parcursul a cateva luni
In bucătărie: cafea, eu am pilaf cu naut si fasole batuta absolut oribila si mere Pink Lady (sunt la Lidl niste mere cam scumpe, dar minunate, asa de crocante ca niste cipsuri:))-6 mere intr-o tavita de carton, Ilinca are snitele
Ce mai mesteresc: gradinaresc
Ascult: sunetele diminetii
În casa: e bine
Azi: ma duc la Biserica apoi n-avem planuri, poate termin cartea sau ma duc cu bicicleta
Ieri: am dat copacii cu var, am plantat iarba, flori...
Imi place: sa stau pe scari afara;) sa citesc, sa beau cafea, sau sa mananc seminte (eu mananc seminte acasa...am chiar un chit:)) - o cutie de rachita cu doua cutii de plastic, una pentru seminte, una pt coji- ele si floricele de porumb ma ajuta sa nu mananc prostii (cel putin floricelele sunt uneori o mancare de sine statatoare, sunt cereale integrale pana la urma, mai ales in zilele in care ajung acasa si am jumatate de ora pana plec la sala si nu am ce sa mananc)
Vreau: sa inaintez cu blandete, dar cu hotarare
Saptamana care a trecut: a fost buna:)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: ce vrea fiecare;)
Un citat: Antiparenting

O imagine: 
brebenei in drum spre casa

copacei cu sosetele noi

 peste gard:)
Sa aveti o zi si o saptamana plina de soare, de bine, de firesc, de liniste, de bucurie, de caldura!

18 comentarii:

  1. Nu am citit pana acum in engleza, dar e pe lista de anul acesta fiindca imi doresc de ceva vreme. Ai vreo recomandare pentru inceput?

    Cartea "Antiparenting" am comandat-o ieri. Am incredere in gusturile tale si avem aproximativ aceleasi principii de crestere a copiilor (tu esti mult mai tare ca mine la unele capitole), asa ca am indraznit sa o iau. Sa stii ca de cand nu mai citesc articole despre parenting pe net m-am mai calmat si il cert muuult mai putin pe Andrei decat in perioada cand ma concentram asupra acestui aspect si eram ingrozita de ce mama oribila sunt. :(

    Ma bucur sa constat printre randuri ca inca mergi la sala si ca pedalezi.

    Mai mesteresti la manusile fara degete? Sunt curioasa daca explicatiile mele chiar folosesc la ceva. :)) Esti micul meu cobai ;)

    Te rog mult trimite-mi adresa ta la black_moruna@yahoo.com !!! Mersi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma duc la sala da de doua ori pe saptamana maxim de trei:), o data la tramvuline, o data la kangoo si a treia ca sa merg pe banda:)). Progresez mai incet acum pentru ca mancarea de post nu e foarte satioasa:).. o carte in engleza pentru inceput ar trebui Jurnalul lui Bridget Jhones, ceva asemanator, usurel si clar:). Trimit;)

      Ștergere
    2. Am blocat degetul si m am oprit ca am gradinarit:)), cand le termin ma laud:)

      Ștergere
    3. Piatra rabdarii de Atiq Rahimi.Este si film si cred ca ajuta .Eu sunt praf la engleza,dar a fost foarte usor de citit.Elena

      Ștergere
    4. Unde ati gasit cartea?
      Multumesc!

      Ștergere
    5. Antiparenting pe Libris, iar asta cu I don't want to live this life pe Amazon e electronica, o citesc pe tel

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. E frumos da, mai ales acum primavara:)

      Ștergere
  3. buna Anca,ti-am trrimis un mail,nu mai ai aceeasi adresa?

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac si sosetelele copaceiilor , dar si gardul. Primavara magica!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumoaase poze ai pus... copaceii cu sosete sunt in curte la tine? si ce pui in gradina?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt la noi:). Nimic:)), a iesit de anult recut niste patrunjel, am pus flori, narcise pe langa gard, un alun, bumbisori, dumitrite, garofite...Am sa mai pun leustean si cimbru si cam atat:)

      Ștergere
  6. Floricelele sunt foarte sanatoase. Am inteles ca sunt periculoase doar cele sin comert din cauza topping-urilor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunteti bine,fetele? Am vazut ca nu ne-ai mai scris nimic si ma tot intrebam daca e totul ok.Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  8. Ne e dor sa te mai citim, Anca! Sper ca sunteti bine amandoua. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sper ca sunteti bine !! Adorabile inimioarele din portile alea !! Va pup !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...