Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 15 februarie 2017

Post Valentine's day

Am citit o carte faina - Bucuria de a nu fi perfecta, dupa titlu pare o porcarie motivationala, dar este o carte cat se poate de serioasa, n-am putut sa o las din mana pana n-am terminat-o dupa ce primele 15 pagini mi se pareau plicticoase si ma gandeam sa o abandonez. Dar ce bine ca n-am facut-o! E foarte faina, doamna scrie foarte bine, dupa ce o termini, ramai cu un sentiment de bine si in acelasi timp cu un regret - cati oameni incredibili a pierdut Romania, care ar fi putut sa construiasca aici...

Ieri am avut un dinte impotriva lui Valentine's day, adica am avut o durere de dinti incredibila, care incepe sa-mi treaca, am fost astazi la dentist. Pe vremea mea, nu era Valentine's, dar nici Dragobetele, cred ca au aparut mana in mana, una fiind reactia la cealalta. Or fi fost, cert e ca nici maicamea, nici bunicmea, nici nimeni nu auzise de ele, nici eu. Noi aveam 1 si 8 martie, care or fi sau nu comuniste eu tin la ele si ele la mine:)). Cine are ce sarbatari sa iasa la cine romantice, sau sa le gateasca sau sa cumpere/primeasca flori. Daca n-ar exista perne cu te iubesc si I love u, ar fi o zi chiar simpatica si n-ar face nimanui rau. Oare exista ceva mai grotesc decat o perna din catifea de plastic cu mesaj de dragoste?
Dar, dar ... ieri copilul meu a primit de la un baietel de la scoala un cadou de Valentin's day. El a rugat-o sa nu mi spuna, sa fie secretul lor, eu am rugat-o sa nu-mi arate cadoul (ca sa nu-l tradeze), dar sa-mi spuna nu cumva sa fi luat de acasa ceva din greseala si sa-l certe mamica lui. Dar el ii adusese adus un iepuras invelit intr-o hartie portocalie pe care a scris numele lui, al ei si mesajul "Te iubesc mult" si cu ajutorul mamei a prins hartia cu o panglica.
I-a mai desenat un colier, foarte urat dar "eu i-am zis ca e frumos ca sa nu se supere, ca s-a straduit mult". Mi s-a parut asa de fain ca a apreciat ca el s-a straduit mult:). Oare de ce cu varsta nu mai apreciem ca s-a straduit mult si ne imbufnam pentru ca n-am primti altceva, desi daca ne gandim majoritatea dintre noi n-avem nevoie de cadouri?
 daca vreti sa faceti voi un astfel de calendar... http://www.meandmydiy.com/2013/01/february-calendar.html


8 comentarii:

  1. :) ioi ce scumpete!!!!!!!! Sooooooo cute!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce scumpi!!!! Sa știi ca de multe ori și eu mă necăjesc când îl strâng cu ușa pe soțul meu. Îmi cumpăra diverse lucruri dar eu bineînțeles ca o cioara cartitoare. De multe ori aflam ca facea tot ce ținea de el ca lucrul cumpărat sa fie bun, trainic,calitativ și mai ales pe gustul meu. Ce rușine îmi era atunci și cât regretam gura urata:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatorile astea mi-au mancat sufletul.Am avut norocul sa lucrez intr-un mare mall,si toate siroposeniile alea m-au dus la diabetul de Februarie.Ma tot gandesc de unde a aparut si Dragobetele asta absolut romanesc.La 24 de ani am facut si eu cunostinta cu el prin intermediul unui mesaj cu "te iubesc".Toata ziua am stat si m-am gandit ce l-o fi apucat pe domn sa-mi scrie un asa lucru mare.Cu ocazia asta am aflat ca a aparut Stramosul Dac Dragobetele ,ruda cu elenul Cupidon

    RăspundețiȘtergere
  4. ce emotionant gestul! iar fata ta e un suflet mare!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi plac mult zilele de 1 si 8 martie, poate pentru ca imi amintesc de copilarie. Pe Valentine's si Dragobete nu le sarbatoresc. :D
    Ce draguti sunt copiii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai o fetita cu un suflet frumos...dragut tabloul!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum Doamne am sarit eu peste postarea aceasta?!
    La replica Ilincai a tasnit asa rapid la coltul ochiului apa pentru soricei.
    Devenim egoisti si egocentristi... Ne trebuie din cand in cand o "scuturatura" ca sa ne trezim.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...