Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 20 ianuarie 2017

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele

Astazi : 20.01.2017
Afara: e ger, astazi copacii erau incredibili-plini de zapada care sclipea:)
Sunt recunoscatoare pentru: caldura din casa, pentru sanatate si pentru tot. Azi ma gandeam ca intr-o singura zi toata viata pe care o cunoastem poate sa dispara...si tot ce azi pare mare si infricosator, sau trainic si stabil, de fapt sa nu reprezinte nimic:). Sa fim recunoscatori pentru fiecare respiratie, azi dimineata sunt femei ca mine care nu s-au mai trezit:)
Ma gandesc: sa mai donez din cartile din biblioteca (biblioteca e mica, nici nu vad vreun motiv sa o maresc, pentru ca... odata citite cartile, nu ma voi mai intoarce la ele cu foarte putine exceptii care incap pe o etajera si am vazut ca la noi la Biserica este o biblioteca mica, as dona raftul cu carti religioase, poate se foloseste cineva de ele:)
Sper: sa ma tin de treaba, sa trag de mine si sa continui sa ma misc:)
Citesc: Nu te misca si mi-am mai inceput o carte care a pare foarte faina Bucuria de a nu fi perfecta:) (suna bine, nu?) (mi-a placut titlul si fata doamnei, cam asa aratam eu printr-a saptea:)
In bucătărie: pe aragaz supa de pui (am primit cateva bucatele de gaina de tara pe care-am fiert-o ieri de i-au mers fulgii si astazi i-am adaugat legumele(in general borsurile le fac in doua zile:))-le fierb foarte mult cele cu carne/oase-asa ca in prima zi fierb carnea si a doua zi le finalizez), banane (mie nu-mi plac bananele, dar am descoperit la Lidl banane bio, care miros ca acelea pe care le puneam noi in ziare la copt:), mere si litchi (un lucru pozitiv al faptului ca exista supermarketuri e ca putem gusta fructe minunate pe care nu le-as fi descoperit altfel - cand mananc litchi am impresia ca mestec petale de trandafiri:)
Ce mai mesteresc: esarfa mea, de care m-am plictisit, mai fac azi si maine si gata, o inchei:)
Ascult: Ilinca a primit o rochie penibila de printesa/mireasa si fosneste prin casa:) (e asa fericita) si cainele care latra
În casa: e cald si...ca acasa:) (astazi am ajuns pe lumina si mi s-a parut ceva incredibil:), era o lumina asa de calda si frumoasa care ne inundase casa
Azia fost o zi linistita si simpla:), cu ger si soare:). Am descoperit o vopsea foarte tare (care se poate aplica pe orice suprafata, n-am comandat-o inca:), in drum spre casa, la radio era Liberta si mi-am amintit ca bunicii mele ii placea vocea lui in detrimentul vocii doamnei si, asa mi s-a strans inima, ca bunica nu mai exista, exista doar aceste franturi de ganduri...si nimic altceva
Ieri: am fost la job, la supermarket, la sala (nu la sala de mese :)) ci la sala de tortura (sport;)
Imi place: linistea pe care o aduce zapada, magia, miracolul
Vreau: sa fiu perseverenta (un cuvant pe care tre' sa-l altoiesc in mine:)
Saptamana care a trecut: a fost buna:)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: tricotez, citesc, ma duc la sala, ma plimb prin zapada, ar trebui sa ma duc duminica cu Ilinca la nu'sce dansuri, dar nu sunt convinsa
Un citat: "Nu trebuie sa fim turisti cu norma intreaga care se plimba prin propria viata, spune Theodor Monod. Felul in care traim zi de zi nu ne permite sa intelegem care este esenta vietii noastre, fiindca evitam ceea ce conteaza cu adevarat. Sa traiesti fara nicio grija, "sa ai o viata dulce" echivaleaza cu o fuga. Menirea noastra, de fiinte umane, este sa cautam raspunsuri..." (ultimul din Arta listelor)
O imagine: 




28 de comentarii:

  1. Incerc sa nu ma gandesc decat foarte rar la cat de trecatori suntem caci ma apuca groaza si panica...
    Doamne! Ce culori frumoase are salul! La vara firul asta e pe lista de cumparaturi. La final il si blochezi? Ca parca are un model...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As vrea sa-l blochez, pentru ca e destul de lat, si s-a strans pe parti, sper sa se vada modelul, pentru ca are intr-adevar un model:), care desi foarte simplu, m-am chinuit putin sa-l prind:)

      Ștergere
  2. Am citit odata ceva interesant : "Cum ar fi maine daca Dumnezeu ne-ar oferi doar acele lucruri pentru care ii multumim astazi?"

    M-am gandit mult la intrebarea asta o saptamana si am inceput in fiecare zi sa Ii multumesc exact pentru cele mai importante lucruri ce le avem, care se pot numara pe degetle de la ambele maini. Ce a fost interesant este ca, pe langa ca am invatat sa multumesc Lui Dumnezeu (Asa-i ca de obicei tindem sa ii cerem multe lucruri dar uitam sa si multumim?), am mai inteles ceva: acele lucruri care imi aduc bucurie si sunt cu adevarat importante sunt putine. Cu adevarat putine. Doar ca noi tindem sa complicam lucrurile. Daca ne-am gandi mai des la ce lucruri sunt esentiale pentru noi, atunci cand se intampla cate o mica nefericire, o putem pune in raport cu ceea ce avem deja si deja "tragedia" se micsoreaza .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ce minunat, am sa ma gandesc la asta:)

      Ștergere
    2. Wow! Ce frumos! Chiar merita sa ma gandesc la asta...

      Ștergere
    3. Chiar ca e foarte frumos, de ieri m-am tot gandit la asta. Recent, cu atatea drame in jurul nostru (razboiul din Siria, cutremurele de peste tot, atatia oameni grav bolnavi prin lume), m-am gandit de multe ori ca oricand am putea fi noi acolo, am putea fi noi cei afectati. Ce lucru extraordinar ca suntem bine, asa cum suntem fiecare.

      Super esarfa, abia astept sa o vad blocata.

      Ștergere
  3. Esarfa tare arata superb! Eu inca nu am apucat sa fac nimic din firul de lana curcubeu, si cred ca esarfele sunt singurele candidate pentru acest fir. Mai am insa o singura dilema, sa vad daca se concretizeaza alergia mea la lana, ca altfel ma apuca plansul: la cata lana am nu stiu cine o tricoteaza/impleteste! Azi a fost o zi superba intr-adevar, copacii icarcati de zapada sclipind in lumina soarelui pareau rupti din povestile siberiene!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alergie la lana? Pai nu scrie peste tot ca e hipoalergena? Offf...in cel mai rau caz le vinzi, le daruiesti, faci schimb cu bbc:). Cred ca merg esarfele si salurile si pulloverele (am vazut pe site-ul de prezentare a firului si fuste, rochii...), in general cred ca ii trebuie o suprafata mare sa se desfasoare:)

      Ștergere
  4. Ai impletit cel mai frumos curcubeu <3!! Iar imaginile de afara sunt desprinse ireal de frumoase.
    Si la noi a fost si este ger. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place foarte mult esarfa, atat de tare incat n-am s-o termin, am sa o mai tin, am sa mai impletesc la ea, sa fie suficient de lunga:)), poate intre timp ma apuc de altceva ca sa nu ma plictisesc:))

      Ștergere
  5. Ce draguta e esarfa curcubeu. Cum a fost la sala?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) cred ca am sa povestesc mai pe larg:)

      Ștergere
  6. Ce bine c-au ramas cateva mere inghetate in copaci, sa aiba pasarile ce mai ciuguli.
    Fularul se potriveste felului tau de a fi - super colorat si asa frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca e arunc toata painea care ramane (si ramane, ca se invecheste foarte repede, plus ca Ilinca aduce zilnic cate doua feoii uriase de la scoala si un corn pe care nu le mananca de la afterschool). Multumesc:* drga mea:*

      Ștergere
  7. Eu nu as dona cartile : ) La cum se dezvolta tehnologia ma tem ca pentru generatiile viitoare o sa fie de domeniul fantasticului sa tii o carte in mana. Desi mi se pare departe de tot momentul , ma gandesc ca o biblioteca, cu carti atent alese in toti anii mei pana o sa imbatranesc poate fi o mica comoara pentru nepoteii mei. Iar mie mi-ar sta bine batranica, intr-un sal pufos de lana si cu ditamai ochelari pe ochi si sa citesc in biblioteca mea:))) Multumim pentru un jurnal atat de calduros :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu da, ca sa se bucure si altii de ele:), mereu apar alte carti, si eu citesc tot mai mult literatura actuala...iar, pentru copiii este imposibil sa inteleaga cuvintele, nu mai spun de dramele din cartile clasice. Lumea s-a schimbat foarte tare...Cand o sa am eu nepoti, probabil cartile vor fi holograme:). Lumea actuala este mult mai concreta si in acelasi timp mult mai teoretica...

      Ștergere
  8. E superba esarfa!!!
    Weekend linistit sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunat citatul!.... Ultimul din Arta listelor:)

    Imi place tonusul tau! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt socata de tonus si imi place :) (eu sunt o persoana taaaare comoda, trag de mine la propriu:))

      Ștergere
  10. Si mie imi place mult citatul din Arta listelor. Si imi mai place si pozele cu cioara si marul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :), vine zilnic ca este un copacel in care mai sunt mere:) (cred ca este un graur, ca e gras:)

      Ștergere
  11. E foarte frumoasa esarfa!
    E-atat de adevarat ca intr-o zi, intr-un minut chiar, viata asa cum o stim se poate sfarsi, si doar dupa aceea ne dam seama cate motive de fericire aveam, de fapt. Prima oara in viata mea cand am pierdut o fiinta draga doar asta aveam in cap "ce fericita eram ieri. ce frumoasa era viata ieri." Ar trebui sa ne bucuram mai mult. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) lucrez la ea de prin octombrie:)) - e the scarf:)). Adevarat...

      Ștergere
  12. Am citit descrierea cartilor recomandare de tine, par foarte interesante. Esarfa are niste culori superbe si inteleg perfect de ce nu vrei sa o termini inca.

    Poza cu graurele e speciala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place sa fac modelul (este primul pe care l am executat in viata), si imi place firul chiar si mai mult:) si mai am un ghem imens si nu stiu ce as putea face cu el si o vreau mare mare:)

      Ștergere
  13. Eu deja de cativa ani donez cartile citite :D Prima data dau cartile care mi-au placut foarte mult si altora sa le citeasca, apoi le strang intr-o plasa si cand plasa se umple o sunt pe doamna de la biblioteca municipala (imi este prietena :D ) si vine si le ia pentru biblioteca :D Si biblioteca mea este mica mica (100X150 = 3 rafturi) si am pe primul raft albume cu fotografii, pe al doilea cateva carti la care tin foarte mult si le pastrez, iar pe al treilea tin cartile care asteapta sa fie citite :D Pe biblioteca, ca doar este loc, am DVD-uri si CD-uri diverse.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu mai tin cd si dvd, dar cartile le am tot da altora sa le citeasca daca credeam ca o sa le placa. N are rost sa tinem.caryile, sunt atat de multe noutati incat nu cred ca ma voi mai intoarce sa citesc una veche. Imi tot doresc sa recitesc Fratii Karamazov de cativa ani, dar pur si simplu nu merge...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...