Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 4 septembrie 2016

Campanie buzzstore: detergenti masina spalat vase

Despre Buzzstore am aflat prin intermediul Iuliei. Avea si o invitatie pentru cine vrea sa se inscrie ca tester si am aruncat un ochi. Am vazut ca au o campanie pentru produse noi pe piata pentru masina de spalat vase.
De acum cativa ani, de cand imi doream casa pe pamant, am spus ca daca ma mut, primul lucru pe care mi-l cumpar este o masina de spalat vase:).  A ajuns in ziua in care am semnat contractul pentru casa:)) de fapt, a ajuns inaintea mea acasa.
Mi-o doream pentru ca uram tonele de vase, mai ales cand aveam musafiri sau/si cand erau sarbatori. De Paste, de Craciun, cand ar trebui sa stai sa te relaxezi, chiuveta era mereu plina de farfurii, cani, linguri, craticioare in care se incalzeste mancarea. Nu o folosesc uneori decat o data pe saptamana, sau doar in week-end, alteori si zilnic, depinde de ce gatesc si cate vase murdaresc.
Cred ca prejudecata ca nu e indeajuns de utila exista si pe vremuri cand a aparut masina de spalat rufe:). Daca nu-si dovedea eficacitatea, americanii care folosesc masini de spalat vase de cel putin 50 ani, ar fi renuntat sa mai cumpere si prin urmare sa se produca. Producatorii de masini de spalat vase spun ca spalatul cu masina presupune o economie importanta la apa si energie, iar cei de la Somat afirma ca detergentii lor sunt prietenosi cu mediul.
Asadar, am de putina vreme masina de spalat vase si inca invat sa o incarc corect. Intrand in campania celor de la buzzsomat#, am descoperit ca exista si filmulete pe youtube despre cum sa pui vasele corect in masina. Tare, nu? E ca in filmuletele despre cum sa iti impaturesti hainele, sau sa-ti organizezi camara. La inceput masina mea mergea mai mult in gol:)
  Am primit de la Buuzstore un pachet cu produsele din campanie:).


Pana seara am murdarit suficiente vase pentru a le testa detergentii. Detergentul de vase este foarte eficient, un plus dar si un minus ar fi ca fiecare pastila e ambalata individual (plus ca ramane intacta, minus ca e inca o bucaticca de celofan in mediu), insa pe mine, m-a dat pe spate, solutia de clatire , care ofera o stralucire deosebita paharelor si farfuriilor, acestea par pur si simplu noi noute, la fel si vasele yena pe care le uram inainte si ma gandeam sa le arunc:)).  De cand am primit pachetul am tot spalat cu Somat, si de fiecare data mi-au placut la fel de mult.
Singurul produs cu care nu m-am impacat a fost odorizantul pentru masina de vase, eu nu suport mirosurile de niciun fel in bucatarie.
Daca vreti sa va inscrieti sa testati produse aveti aici linkul catre site.

Data viitoare voi povesti cum am primit spre testare niste produse alimentare, dar spre rusinea mea, le-am consumat inainte sa le fac poze ca sa-mi dau cu parerea despre ele;).

3 comentarii:

  1. Super! Bine de stiut. ;)
    Eu imi doresc de multa vreme o masina de spalat vase. Dar sper ca atunci cand ma voi muta la casa mea voi avea loc si pentru ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am masina de spalat vase, si o ador (urasc sa spal vasele...).
    Ca o remarca, eu pun jumatati de pastila de vase, si am din cele ieftine, din lidl. Si tot ies vasele curate (un pic de economie nu strica ;) )

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha! Ce fain filmuletul :))
    Eu pana sa ma mut in apartamentul unde stau acum, nu avusem masina de spalat vase. Dar am vazut la altii. Si socrii mei au avut intotdeauna. Dar nu m-am interesat niciodata de cum functioneaza sau mai ales cum trebuie intretinuta. Cand ne-am mutat aici, masina de spalat vase..ok, punem vasele, detergent, apasam butonul.. si gata, nu? Nu. Dar nicio problema, am citit manualul de instructiuni (nu le citesc niciodata) si am aflat de sare, de lichidul ala pentru stralucire (nu stiu cum i se spune), si mai apoi am descoperit si un produs pentru o curatenie minutioasa a masinii. Gata, traim in pace acum :)) Odorizante nu folosesc, mentin masina mereu curata si nu miroase deloc.

    Ah, doar ce am realizat ca solutia aia pentru stralucire pe care o am e tot Somat! :D Dar sarea si detergentul de curatare a masinii sunt Sun, iar detergentul de vase e Finish.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...